10.13.2012

Energy Drink Test #46 Adrenalin Green Apple



Az Adrenalin energia ital teljes mértékben magyar termék. Győrben található a székhelyük. Mint sok más nagyobb itthoni energia ital forgalmazó is sok új ízzel újított idén, így az Adrenalin sem maradhatott ki, hisz lemaradna a versenyben. Idén a Buszesz ZRt. is beújított a Watt Cherry-vel, a Hell is az Apple ízzel, a Bomba a Meggy és Szőlő-vel, úgyhogy volt mit behoznia. Kicsit igaz megkésve, de ők is kidobtak a piacra kettő új ízt, a Sour Cherry-t és a Green Apple termékeket. Ezek a dobozok csak fél literes kiszerelésben kaphatók. Én jónak tartom, ha végre elrugaszkodunk új ízek felé, ezek az italok és üdítő újdonságok, mintsem egy újabb tutti-frutti förmedvény.
A Green Apple, szerintem nyilvánvaló, zöld alma ízesítésű. Jól hangzik, izgatottan vártam. Az illata tényéeg erőteljesen zöldalmás, igazán kellemes érzést ad. A színe kicsit fura számomra, biztos, hogy szép, de kicsit elgondolkodtató mosogatófolyadék színe van. Nem tudok elvonatkoztatni, hogy mivel érik el ezt a színt.
Amikor kiöntöttem az italt, nagyon érdekes volt, hogy habzott. Jól mutatott miközben öntöttem, és fokozta a megkostolásának vágyát. Mindenkinek tudom ajánlani, hogy egyszer kóstolja meg. Ennél a doboznál is megoszlanak a vélemények, de számomra rettentően finom volt és kellemes új íz. Szintén hasonló üdítő érzés, nem energia ital feeling.
Viszont ne feledjétek, nem sima szénsavas ital, egy doboznál többet ne igyatok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése