10.13.2012

Energy Drink Test #45 Adrenalin Sour Cherry




Az Adrenalin energia ital teljes mértékben magyar termék. Győrben található a székhelyük. Mint sok más nagyobb itthoni energia ital forgalmazó is sok új ízzel újított idén, így az Adrenalin sem maradhatott ki, hisz lemaradna a versenyben. Idén a Buszesz ZRt. is beújított a Watt Cherry-vel, a Hell is az Apple ízzel, a Bomba a Meggy és Szőlő-vel, úgyhogy volt mit behoznia. Kicsit igaz megkésve, de ők is kidobtak a piacra kettő új ízt, a Sour Cherry-t és a Green Apple termékeket. Ezek a dobozok csak fél literes kiszerelésben kaphatók. Én jónak tartom, ha végre elrugaszkodunk új ízek felé, ezek az italok és üdítő újdonságok, mintsem egy újabb tutti-frutti förmedvény.
A Sour Cherry meggyes ízesítésű. Én a sima Adrenalint nem szoktam inni, talán néhányszor kóstoltam, de nem úgy álltam hozzá, hogy hanyatt vágom magam tőle. Az illata viszont meglepően kellemes volt. Erős cseresznye-meggy illata volt. Kicsit olyan mint a "Márka" italoknak az illata. Az ízében a gyűjtők között sok ellentét van. Sok különböző véleményt olvasok róla. Sokaknak nem ízlik, kiöntik, hasonló dolgok. Az én véleményem, hogy intenzív meggyes ízével nálam érdemel egy jó pontot. Nagyon kellemes gyümölcsös, inkább üdítő italnak érzem, mint energia italnak. Ez a doboz alkalmas egy hosszú iskolai nap közben kortyolgatni, vizsga közben egy kis gyümölcsös fejfrissülés. Nálam ++ az ital.
* Viszont ne feledjétek, nem sima szénsavas ital, egy doboznál többet ne igyatok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése