8.12.2012

Energy Drink Test #31 Pussy (with fitness day)






Családi fitnesz nap a Pussy támogatásával! Zumba, Capoeira, dance aerobik.


A barátnőmmel kilátogattunk a fitnesz napra, mivel ő nagyon szeret aerobikozni és táncolni, én pedig elkísértem, és hallottam, hogy a Pussy a fő támogató, így reméltem hozzájutok információkhoz vagy esetleg az italhoz.
Nem nagy rendezvény volt, elég szegényesen voltak csak az emberek. Az egész rendezvény arculatát a Pussy adta. Természetesen volt kóstoló is, ahol bárki megkóstolhatta, milyen is egy természetes energia ital.
Nem kérdés, én is odakeveredtem a kóstoló állványhoz, és hát nem én lennék, ha nem hoztam volna szóba, hogy lényegében ez a hobbim, ezzel foglalkozom, hogy tesztelem a pörgető hatűsú italokat, magyarul energia italokat.
A Pussy magyarországi kereskedelmi vezetőjével elég sokat beszélgettem, nagyon kedvesek voltak és jó élmény volt elbeszélgetni velük, nagyon szívesen tartoznék közéjük. 

A pussy nem hagyományos energia ital! Nem is nevezném annak, inkább frissítő vagy élénkítő ital. Azért nem nevezem annak, mert nem az! a Pussy-ban nincsen taurin és mesterséges koffein sem. Az ital színe is átlátszó "víz" színű, szóval semmiféle színezéket sem tartalmaz és tartósítószerek sincsenek benne. Jól esik, hogy végre nem mérgezem magam.
Más energia italokkal ellentétben nincs az, hogy ivása után úgy érzed, hogy a szíved kiugrik a helyéről, túlpörget és hasonló káros élmények. Mivel csak természetes alapanyagokból készül, így más italokkal ellentétben ez keverhető alkohollal, sőt nagyon komoly koktélokat is lehet vele készíteni.
Eme ital ízvilágát fehérszőlőlé, lime és ásványvíz keveréke adja, továbbá ezt még fokozzák gyógynövények aromájával. Az nagyon üdítő élmény, hogy nem tutti-frutti! Kicsit kiszakadni lehet a sok berögzül energia ital világból. Mivel rengeteg energia italt iszok, sok káros anyaggal, biztos vagyok benne, hogy ettől az italtól, kicsit felsóhajt a szervezetem, hogy nem kell ismét egy adag mérget feldolgoznia, sőt még segít is regenerálódni!

Kicsit zavart az, hogy meglehetősen drága az ital, viszont így, hogy jobban megismertem, megtudtam mennyi jótékony hatású anyag van benne, már más szemszögből tudom nézni és értékelni! Csak arra gondoljatok, hogy más, hasonló árban lévő termékekkel mérgezitek magatokat, ezzel viszont jótékony hatással vagytok a szervezetetekre.

Hogy mit is jelent a Pussy természetes energia élménye?

* 100% természetes energia ital, taurinmentes és nem tartalmaz mesterséges koffeint, színezéket és tartósítószereket.

* Dél-olaszországi fehérszőlőlé, mexikói limelé és ásványvíz alkotja, melyet a licsi- és golgotavirág aromája tökéletesít.

* Az ízvilágot és a jótékony hatást további 6 gyógynövény kivonat fokozza.

* A máriatövis felgyorsítja a májszövetek regenerálódását

* Az ital frissítő hatását a guarana és a szibériai ginzeng adja

* A szárcsagyökér és a schizandra fejleszti a memóriát, és jótékony hatással van az idegrendszerre.

* Pussy jótákony hatással van annak, aki szeret mozogni és fitt lenni, de persze mindenki másnak is.











Ráadásnak egy személyesebb kép:
Barátnőm, Czanik Balázs, és jómagam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése