5.23.2012

Energy Drink Test #16 Bomba Cherry









*****************************************************************


HU    Úgy tűnik, 2012 a meggyes energia italok éve lesz. Szinte egy azon időben kettő nagy magyar márka is piacra dobta a meggyes ízesítésű energia italát. Nemrég jelent meg a piacon a Watt Cherry is. Összehasonlítani nem nagyon szeretném a két márkát, de pár szót majd írok a hasonlóságokról és különbségekről...


EN   So I think, 2012 is going to be the cherry energy drinks year. In the same time, two big energy drink companies released the cherry taste energy drink. Watt Cherry appeared on the market recently. I would not like to compare the two trademarks very much, but I write a couple of words about the similarities and differences then...


*****************************************************************






HU   Sikerült idő előtt megtalálnom a dobozt! Tudtam, hogy majd lesz a boltokban így nem is számítottam rá, hogy ilyen hamar találok. Sétálok éppen egyetemre vizsgára, amikor egy kis pékségben az ablakon bepillantva megláttam. Egyből dobtam egy derékszöget és zúztam a boltba. Az ára talán nem vészes annyira, bár lehetne olcsóbb is, ahol találtam ott 200HUF volt. (Tudom egy bizonyos hipermarketben akciósan is lesz majd)
A dobozon nagy változások nem történtek az originálhoz képest. Csak vadító piros lett az egész, és a csillag helyére került a meggy jele, ilyen fogaskerék szerűségbe, amit kicsit furcsállok.
Még nagyon új ez a meggyes őrület, így vegyes érzelmekkel vártam a doboz kóstolását... Amikor megszisszentettem, nagyon meglepődtem. Rendkívül intenzív meggy illat robbant ki belőle és ellepte az orrom minden szaglószervét. Hát ezek után nem is haboztam, gyors beborítottam a számba egy jó adaggal, és nagyon kellemes meglepetés ért. Amit nagyon szoktam kedvelni, az az, hogy nem erőteljesen szénsavas egy energia ital, hanem csak enyhén, szinte alig érezni. Ez is pont ilyen. Nagyon édes, tisztán érezhető a meggylé tökéletes íze, és a csak enyhén szénsavas 'szörp' finoman csordogál le a torkomon. Teljesen olyan, mintha a nagymama titkos házi receptje alapján készült meggyes szörpöt kortyolgatnám. 
Összehasonlítás: Bomba Cherry vs. Watt Cherry: 1-0



EN   I managed to find the box ahead of time! I knew that there would be in stores so do not expect to find so soon. I walk to university for exam, when in a small bakery I saw the can through the window. The box is not made ​​big changes compared to the originale. Only wildlife was all red, and the star position on the lighted signs, like this gear unit, which is a bit odd. Still very new to this cherry crazy, so I waited with mixed feelings of the box tasting ... When opened, I was surprised. Very intense cherry aroma burst out of her nose and was covered all of the olfactory organ. Well then do not hesitate, quickly covered my mouth for a good dose, and a very pleasant surprise. What I used to really like me, is that not a strongly carbonated energy drink, but only slightly, hardly feel it. This is exactly that. Very fresh, clean feel of the perfect taste of cherry juice, and only slightly fizzy 'syrup' gently trickles down my throat. Completely as if the grandmother homemade secret recipe made ​​with sour cherry syrup sip.
Bomba Cherry vs. Watt Cherry: 1-0






Reklám:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése